måndag 26 juli 2010

last night's party hehehehe ;-D

inviger min nya bloggdesign med partypicos från i lördags. BÄSSTA KVÄLEN EVER ME MINA UNDERBARA, KOMMER FINNAS I MITT HJÄRTA FÖR ALLTID! ;-)))
Photobucket
festen hade precis börjat och förväntningarna hängde i luften!
Photobucket
stämningen var väldigt thai land 2009
Photobucket
freja åt chipsisar
Photobucket
boobflashar jag veeeet...men ibland får man ;-))) *fnissa*
Photobucket
Photobucket
haha älskar hur manlig respektive omanlig emily och martin är...så himla genusmedvetna.
Photobucket
åååh martins flamenco-outfit!
Photobucket
sen började brännbollsmatchen...lag Carpe Diem VS lag Town Whore!
Photobucket
hur värt som helst att festa i tomma läggor I TELLZ YOUUUUUUUUU! (haha där ser man föresten såpaburken som martin senare halkade på..så himla episkt)
Photobucket
hahaha asså jag dööööööööööör! matchen fick ett tvärt avslut när martin halkade i såpa (som av någon anledning låg på golvet), gjorde världens vurpa och slog upp hela knät...älskar folk som verkligen går ALL THE WAY för grejer...ALLT ELLER INGET liksom ;-D heh
Photobucket
asså mina fina!!! *överöser med facebook-hjärtan*
Photobucket
Photobucket
festdjur_90
Photobucket
Photobucket
aaaawie
Photobucket
vi lät inte regnet stoppa våra rökbehov! ;-)) heheh
Photobucket
hittade en fräck tjej
Photobucket
så himla akrobatiska :'-)*rörd*
Photobucket
sweetiesar! ;-D

frejy skulle försöka få folk att röra sig hemåt, men blev påhoppad istället :( hahaha, posern i hörnet! DÖR
puss
Photobucket
okej dags att gå hem

langar filmerna i nästa inlägg, håll utkik! ;-D nu ska jag fortsätta kolla six feet under..asså huuuur bra?!?!?! (tack jullzan för tipset hehehe ;o))!

Inga kommentarer: