söndag 25 juli 2010

juste en fönsterruta gick sönder igår också!!! FATTAR NI HUR VILT DET GICK TILL ELLER???

heheheh gick upp halv fyra idag :( tänkte att jag kanske kunde lura min förkylning och bli frisk genom att sova sjukt länge..tror inte det funkade. har typ stukat foten också...så himla lyckatttt. aja skitsamma, ska bara lägga upp en till film sen har jag lagt upp aaaaaaaallt från igårkväll på fejy. på rille, har nog aldrig varit på en roligare fest än den vi hade igår. MÄNNISKOR, FÖRSTÅR NI HUR MYCKET JAG ÄLSKAR ER??? *sentimental* *faktiskt* inga rejvare tyvärr, men istället blev det brännbollsmatch och andra roliga grejer som bara går att utföra i en tom lägenhet. får langa bilder senare när jag orkaaaaaaaaaar..typ om en månad eller nåt kanske. nej men ah, HÅLL UT typ.

ska bara kötta tv-serier hela kvälly. måste typ börja fixa emmabodagrejer också...ååååååh DET KOMMER BLI NICE VA! men fan, pallar inte att det typ kommer regna??? aja, det får gå..TILLSAMMANS KLARAR VI ALLT! pusshejdå everybody

Inga kommentarer: